hann med en vända idag :)

skola idag igen. tänkte, eftersom jag kommer gå ut på medis och ta några öl med johan ikväll så kommer jag inte springa innan dess, så trots att jag är världens sämsta på att få någonting gjort på morgon/förmiddag så fick jag verkligen ladda alla krafter jag hade, sätta larmet på förmiddagen och ta mig upp å springa, trots att alla delar i kroppen tjaffsade emot mig. och så blev det. vid 10 (jag vet, det är inte så tidigt, men för mig är det som att vakna ur koma) begav jag mig ut för en tur, och körde samma 6km sträcka som jag å johan tog i måndagskväll, och faktiskt så var jag bara 7 sekunder efter kvällstiden, vilket jag var sjukt nöjd med!

skola imorgon, vila sen. på fredag efter skolan blir det tillbaka till uppsala för att packa och sedan jobba hela helgen

AVLÄMNADE FOTSPÅR

Lämna ett spår här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Fotspår:

Trackback
RSS 2.0