jektiska tre veckor

det är väldigt mycket nu, det ska erkännas. full fart i skolan från start med tids- och tankekrävande grupparbeten. åkte direkt till uppsala efter skolan idag för att packa hela kvällen. i helgen blir det att jobba hela helgen för att åka tillbaka till stockholm efter jobbet på söndag, för fem nya skoldagar. efter det blir det samma visa, tillbaka till uppsala och packa ihop det sista för att avklara 5,5h inventering på lördagmorgon. direkt efter inventeringen ska jag och pappa dra lasset till stockholm, med otur kanske det till och med blir två vändor.
så flytt den helgen. vad händer sen? jo fem dagar skola till, men efter det gör jag äntligen helg! och mitt i allt detta så måste jag öka upp intensiteten i träningen. hade två någorlunda tider i veckan, men nu de sista två dagarna har det varit slappande, tandläkarbesök och hela helgen går träningen bort för att det inte hinns med helt enkelt. 1,5 månad kvar till hässelbyloppet, det ska väl gå an?! jaaaadå!

vi kör lite billy joel idag, vackert å gratulationer!



AVLÄMNADE FOTSPÅR

Lämna ett spår här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Fotspår:

Trackback
RSS 2.0