i am the one and only, you can't take that away from me!

vissa kan uppfatta mig som stressad, trött och less nu. det är helt okej. det är helt normalt. det är mycket med allting. och att inte få svar på saker när man söker svar är otroligt jobbigt. särskilt från folk som ska sitta inne på information, och som har en uppsatt roll att sköta. jag försöker väga upp allting och ploga mig fram som ola skulle ha sagt. jag vill inte lämna någonting bakom, jag vill hinna få med allt. så stå ut en vecka med mig så är jag tillbaka i vanlig ordning snart nog!
 
ikväll fick jag lägga träningspasset strax innan 22. hade tänkt hoppa det helt för att jag hade så mycket att göra, men att sitta inne i dålig luft och bli tung i huvudet slutade till slut med att det blev en ohållbar situation. det var ett fantastiskt val att komma iväg en stund!
 

AVLÄMNADE FOTSPÅR

Lämna ett spår här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Fotspår:

Trackback
RSS 2.0