Operation träningslista

Okey folks! I've got a mission for you all! Jag behöver förnya min träningsmusik inför vintern och behöver er hjälp för att vidga syn på min träningsmusik! Jag har därför skapat en öppen spellista på Spotify som ni får vara med och skapa! Jag har lagt in några favoriter som jag vill ha med mig från min tidigare lista som kommer följa med.
 
Men nu är det upp till ER att ge mig bra låtar som påverkar min träning positivt! När jag tränar kör jag blandat styrka och kondition, oftast rena styrke- eller konditionspass. Jag tränar bra till musik med hög intensitet, bra bas, ett fast genomgående beat. Kom gärna med lite sjysst RnB-musik om ni har bra koll på det, RnB (likt Jay-Z, Kanye osv.), med sweet tempo.
 
Länken till listan hittar ni här: Cold winter hits
 
När listan är välfylld kommer jag sortera listan och göra den amazing, sedan är det bara att subscriba ;)
 

AVLÄMNADE FOTSPÅR
Postat av: Max

Nero - Promises.

Kör allt från Nero när du ändå är igång.

2012-12-05 @ 21:31:54
Postat av: peja

Tack man, Nero var kung!

2012-12-05 @ 21:41:36
URL: http://pejabratz.blogg.se
Postat av: Ralf

Lolboll - Navelstäng

2012-12-05 @ 23:01:49

Lämna ett spår här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Fotspår:

Trackback
RSS 2.0