en start närmar sig ett break

nu är det bara två veckor kvar av första terminen, sedan tar vi juluppehåll. men jag tar inte något juluppehåll över huvud taget. det kommer bli en hel del jobb att stå i skulle jag tro! men hittills har vi haft fyra tentor, samtliga är avklarade. på torsdag kommer sista tentan för terminen, och veckan efter det kommer vi ha en inlämningsuppgift, sen e vi klaaara!

helgen har varit fullspäckad och jag har inte ägnat många timmar hemma i sätra. i vanlig ordning har jag inte sovit mycket heller så inte ens där har jag tjänat in många hemmatimmar. men jag har träffat en massa härligt folk, varit ut, spelat sällskapsspel, tagit fram en revolutionerande teori, vunnit en fotbollsmatch, ätit onyttigt, ätit nyttigt, jobbat, pluggat, kollat fotboll, kollat film, pratat i telefon, gått i affärer och åkt väldigt mycket tunnelbana.
 
det enda som kvarstår nu är att bestämma mig för hur många timmar jag ska sova inatt. än har jag chansen att försöka träffa in 7, det hade varit fantastiskt. kanske ska sikta in mig på det då? då blir det godnatt nu!
 

AVLÄMNADE FOTSPÅR

Lämna ett spår här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Fotspår:

Trackback
RSS 2.0