intemångaminutervila!!

det är verkligen fullt upp nu. men det har sin charm det också. blivit mycket jobb sedan jag började på Ica, mycket denna vecka pga sjukdomar. mycket är det i skolan. och hinna träna ska man göra också. och hinna umgås med vänner och framförallt mina, numera, TVÅ sambos. stefan har flyttat in i kollektivet på kungssätravägen!

men för att lyfta upp det mest positiva den här veckan: vi har påbörjat en ny kurs i konsultkunskap, det är jätteintressant! våran lärare hanna-karin är otroligt duktig. hon är utbildad beteendevetare i grunden och jobbar mycket med att inte se allt på svart och vitt, utan att se allting från olika perspektiv och inte bara rannsaka andra, utan också att rannsaka sig själv väldigt mycket.

detta är någonting som jag gör både med mig själv och andra ständigt och tycker därför att det är väldigt roligt att få diskutera detta med andra och framförallt med henne, för att få hennes synpunkter och aspekter på dessa saker. wihooo! det känns riktigt kul att gå till föreläsning varje morgon, det är ett bra betyg!

AVLÄMNADE FOTSPÅR

Lämna ett spår här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Fotspår:

Trackback
RSS 2.0