Dagen baklänges

Hur kan en sommardag se ut? Kanske börjar med jobb, sedan tar man ett träningpass och på kvällen sätter man sig och tar en öl i kvällssolen? Jag körde en omvänd dag. Satte mig i solen, tog en öl, tog en joggingrunda med grannens hund och kl 16 ska jag iväg till jobbet. Varför göra som alla andra?

Åsså tänker du: Men öööl innan träning? Sepe eller?
Åsså säger jag: Varför man inte ska blanda alkohol och träning är ju just för alkoholen. En 3,5a innehåller inte så mycket alkohol, inte på ett sådant stadie att kroppen blir helt busy med att fokusera på alkoholen. Däremot innehåller en öl kolhydrater, och om jag ska ta mig ut på ett joggingpass så måste jag fylla på med kolhydrater, annars springer jag inge bra. Och det gick alldeles utmärkt! Så en öl före, eller efter, träning: strålande! Sen kanske man inte ska göra det till en vana ;)
 

AVLÄMNADE FOTSPÅR

Lämna ett spår här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Fotspår:

Trackback
RSS 2.0