Det finns mycket värme - men ibland tvivlar jag

Ibland händer det fruktansvärda saker - Nu är en sådan tid.
 
Det är ofattbart.
Det gör ont.
Jag blir arg.
Jag blir ledsen.
Det är förjävligt.
Det är fel.
Jag grubblar.
Jag känner.
 
Man får aldrig ta någonting för givet. Inte NÅGONTING. Orättvisan är förbannad hård, den gör förbannat ont. Visst, "tiden läker alla sår", men alla sår består. Det finns mycket värme omkring oss. Med sju miljarder människor på denna jord finns det värme nog så det räcker till alla. Men folk är över lag dåliga på att dela med sig av sin värme.
 
Det är enkelt att glömma bort hur viktigt det är att ta vara på det vi har, för att vi tar saker för givet. Vi behöver mer värme - vi behöver mer kärlek. Skänk värme till varandra - det är inte jobbigt
 

AVLÄMNADE FOTSPÅR

Lämna ett spår här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Fotspår:

Trackback
RSS 2.0