Det ska vara jobbigt!

En av de viktigaste sakerna att tänka på vid träning, är att heeela tiden ta i! Det är ingen idé att träna om man inte tar i, för då kommer inte resultaten. Många är rädda för att svettas när de tränar, de slutar strax innan. Jag svettas alltid när jag tränar, så jag kan inte ens försöka träna utan att svettas. Men det hindrar inte mig från att svettas floder!
 
Jag testade den första omgången av låter i den nya träningslistan. Och för er som inte gjort det än, gå in på spellistan och lägg till bra träningsmusik och hjälp mig utforma den ultimata träningslistan!! Den är öppen för alla att lägga till låtar i, så in och adda! Spellistan hittar du här: Cold winter hits
 
Det är såhär Arsenals spelare ska se ut efter varje match, annars kommer inte resultaten:


AVLÄMNADE FOTSPÅR
Postat av: Nate

Helt rätt! Svettas man inte efter ett hårt pass kan man lika gärna hälla i sig ett paket smör, glo på baywatch och gråta....

2012-12-06 @ 23:45:53
Postat av: peja

Haha, jag kunde inte ha sagt det bättre själv... :-P

2012-12-07 @ 00:14:09
URL: http://pejabratz.blogg.se
Postat av: Sorben

Du svettas ju floder av bowling :)

2012-12-07 @ 08:12:21
Postat av: peja

Hahaa!

2012-12-07 @ 08:23:01
URL: http://pejabratz.blogg.se

Lämna ett spår här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Fotspår:

Trackback
RSS 2.0