och som det small...

det gick som jag trodde ungefär, fast lite bättre. jag hade räknat med att få bryta tidigare än jag gjorde. 8km höll jag ut sen var jag tvungen att säga nej till psyket, det var inte hållbart.

det började bra, höll ett bra tempo de första 5km, passerade en bra mellantid. sedan började höger knä smärta lite väl mycket, men ändå under en kontrollerad nivå. efter dryga 6,5km började jag smått domna av i höger knä, men jag ville inte ge upp så jag tänkte att jag fortsätter och ser hur det går. efter 8km kände jag knappt av att jag hade ett knä, hade ingen kontroll på rörelsen i höger knä, då fick jag kliva av och se mig besegrad. riktigt tungt var det, men jag gjorde vad jag kunde och lite till.

dock var jag inte klar för dagen. besviken åkte jag hem, för 3½ timme senare var det dags att lira fotboll med grabbarna. inga direkta förväntningar på hur jag skulle leverera, men det tog sig ganska bra ändå efter liniment och ett tajt knäskydd. dock fick jag en smäll på vänster lår under fotbollen och haltar nu på båda benen.

hoppas kunna börja träna snart igen...

AVLÄMNADE FOTSPÅR

Lämna ett spår här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Fotspår:

Trackback
RSS 2.0