Dag ett avklarad

Då var det alltså aktuellt, numera är jag Sthlmare! Inte FULLT UT ännu, men om inte alltför lång tid. Påbörjade idag min tvååriga utbildning som Datasäkerhetstekniker vid Sankt Eriksplan i Sthlm. Det är JENSEN Education som håller i utbildningen och det känns faktiskt riktigt bra. Dock är det mycket som låter väldigt luddigt såhär efter genomgången idag, men det kommer väl lägga sig när alla bitar faller på plats, hoppas jag...

Iaf, de första två veckorna kommer jag bo i en väska hemma hos Johan innan vi får tillgång till hans nya lägenhet den första september. Första kvällen här blev fantastiskt. Först kollade vi på film, sedan drog vi en joggingrunda på faktiskt exakta 6.0km, och efter det gjorde vi varma mackor, stekt ägg och kollade på en film till. Bra första dag- och kväll? Svar JA!

AVLÄMNADE FOTSPÅR

Lämna ett spår här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Fotspår:

Trackback
RSS 2.0