igång igen

jag hade en förkylning som var på ingång, men när jag vaknade igår hade den lagt sig lite istället för att bryta ut, så jag hittade min kraft ut på en 5km runda. det var inte det snabbaste loppet, men med tanke på förkylningar och dålig mat och problem med benhinnorna de senaste veckorna så var jag nöjd.
 
ikväll kanske jag ska hoppa med och spela semifinal i ett korplag, för att de var massa spelare kort efter en incident. jag e ju inte ens bra på fotboll, så får se hur det kommer gå.
 
försökte fixa en "frisyr" nyss, lite militärfrisyr. istället för att raka jämnkort överallt så är det lite längre på hettan. kan se ut såhär!
 
 

AVLÄMNADE FOTSPÅR
Postat av: as

den bilden kan avgå.

2012-10-08 @ 19:28:52
Postat av: peja

haha, hhne!

2012-10-09 @ 00:23:40
URL: http://pejabratz.blogg.se/

Lämna ett spår här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Fotspår:

Trackback
RSS 2.0