shopping

nu har jag laddat upp allt vad jag behöver för vintern, nu blir det till att leva på gränsen hela vintern, men det är värt det! jag jobbar mig ner i vikt trots endel motgångar i träningen, det är roligt och jag mår bra! kan det blir bättre? :) det ser ut att bli till att dra ihop ett gäng till korpfotboll i vinter iaf, så det ska bli riktigt kul. i övrigt, här är dagens shoppinglista:
 
underställströja från helly hansen:




fleecetröja från adidas
pulsklocka garmin forerunner 410
underarmourluva i coldgear material
silva ninox pannlampa
datorväska som är regn/snötålig och bra vadderad, från targus
 
 
om jag nu hittar någon dålig ursäkt att inte springa i vinter kan jag avgå
 
 

AVLÄMNADE FOTSPÅR
Postat av: as

Snygga prylar! Som sagt, nu har du i alla fall ingen anledning att inte... men vill man springa med en sån där huva? Skulle bli liiite rädd om jag var ute och gick, hörde nån komma springande, och hade den luvan på huvudet..!
Annars tycker jag du är grym. 5km är ändå 5km. Det hade jag varit väldigt stolt över. Kul med korp också!

2012-10-08 @ 19:31:40

Lämna ett spår här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Fotspår:

Trackback
RSS 2.0