första, riktiga utmaningen

det har varit si och så med löpningen sista tiden, men idag var jag och johan iväg och det blev ett ärligt försök att ta ett personbästa (sedan jag kom igång med löpningen igen) och att ta 5km under 25 minuter. det sved och jag flåsade mer än vad jag gjort på otroligt länge, och sista 600m åkte ena snörningen upp och jag sprang med en sko löst, men när vi passerade 5km stod tiden på 24:17, vilket blev ett nytt personbästa (denna period) med 1min16sek. så detta tar jag med mig nu när jag ska fortsätta att ladda inför hässelbyloppet, och nu måste intensiteten öka i träningen!

har även en hel del kilon att tappa tills dess, och det är om mindre än en månad. nu kör vi!

AVLÄMNADE FOTSPÅR

Lämna ett spår här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Fotspår:

Trackback
RSS 2.0